کفش ایمنی کوشا مشکی

شناسه محصول: 4755 دسته:

کفش ایمنی کوشا با رویه چرم و زیره پی یو مانع از آسیب دیدگی پا در اثر سر خوردگی می شود همچنین زیره کفش کوشا در اثر حرارت های زیاد دچار سوختگی نمی شود

  • جنس رویه:چرم گاوی
  • جنس زیره:پلی اورتان PU
  • نوع سرپنجه:فلزی
  • مدل:کوشا
  • رنگ:مشکی
خرید در تعداد بالا و همکاران محترم شامل تخفیف است
۵۱۲,۰۰۰ تومان
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

امروزه پوشیدن تجهیزات ایمنی به یکی از الزامات در زمان انجام بسیاری از امور تبدیل شده است. لباس های ایمنی، کلاه ایمنی و کفش ایمنی از تجهیزاتی است که نباید در حین کار پوشیدن آن را سرسری گرفت. کفش ایمنی کوشا یکی از بهترین نوع کفش های ایمنی در امور مختلف است.

کفش ایمنی کوشا

معمولا افرادی که در شغل های سنگین و یا پر خطر به فعالیت مشغول هستند برای مراقبت از پاها و پنجه های خود از کفش های ایمنی جهت پوشش این قسمت از بدن خود استفاده می کنند. سرپنجه های فولادی که در این کفش ها استفاده شده است  از متریال فولاد تولید شده است و توان مقاومت در برابر وزنی برابر 200 ژول را به راحتی دارد.

کفش ایمنی کوشا یک کفش با طرح پوتین است . این طرحی کمک می کند تا کل پا در کفش پوشش داده شود و هیچ قسمتی از رویه و کف پا در اثر عوامل مختلف دچار آسیب نشود. مقاوم بودن این کفش ها در برابر ضربه و مواد شیمیایی پاها را از این آسیب های این گونه در امان نگه می دارد. رویه این کفش از چرم طبیعی تولید شده است که باعث می شود تا در طولانی مدت در اثر گرما پاها در آن عرق نکند. قرار دادن پر پنجه فولادی بر روی قسمت پنجه پا نیز این قسمت را در برابر ضربات و افتادن اجسام سنگین محافظت می کند. وزن کم کفش ایمنی کوشا باعث می شود تا در زمان حرکت و کار پاها کمتر دچار خستگی شوند.

زیره کفش کوشا

انتخاب زیره کفش ایمنی از متریال های مقاوم و عایق مانع از آسیب پاها در اثر گرمای محیط می شود. جنس این زیره ها از مواد مقاوم بوده و در اثر مواد شیمیایی دچار فرسودگی نمی شوند. همچنین جنس متریال این زیره از پی یو ایتالیا بوده و در برابر مواد نفتی یا روغنی بر روی زمین لیز نمی خورد.

سبکی و راحتی کفش کوشا باعث می شود تا افرادی که از این نوع کفش استفاده می کنند در اثر سنگینی کفش دچار خستگی و ناراحتی نشوند. متریال داخلی کفش نیز از مواد سلولزی که عایق آب است و مانع از نفوذ رطوبت به داخل کفش می شود.

موارد مصرف کفش کوشا بیشتر در محیط های گرم با حرارت بالا مانند: کارخانه های ذوب فلزات، تاسیسات برق فشار ضعیف، جوشکاری و امثالهم است. ساق کفش نیز در این مدل کوتاه طراحی و تولید شده است.

به این محصول امتیاز بدید
نظرات کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کفش ایمنی کوشا مشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.