مخروط ترافیکی ژله ای

مخروط ترافیکی ژله ای

برای اینکه راه ها و جاده های کشور ایمن شوند از وسایل هشدار دهنده استفاده می شود. مخروط ترافیکی ژله ای یکی از این وسایل می باشد که در مکان های مختلف هشدارهای لازم را می دهد. برخی از شهروندان به تابلوهایی نظیر پارک ممنوع دقت نمی کنند. از این رو لازم است از تجهیزاتی مثل مخروط ترافیکی استفاده شود. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره مخروط ترافیکی ژله ای خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در این زمینه افزایش دهید.

مخروط ژله ای

مخروط ترافیکی ژله ای

در محیط های مختلف قادر به استفاده از مخروط ترافیکی ژله ای  خواهیم بود که شامل پارکینگ، مغازه ها، نمایشگاه ها، مقابل درب ساختمان و … خواهد بود. معمولا جنسی که این وسیله دارد پلاستیک می باشد و ژله ای بودن این مخروط سبب انعطاف پذیری بالا در آن شده است تا برخوردهای مختلف سبب خراب شدن آن نشود.  این مخروط ها به گونه ای ساخته و طراحی شده اند که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند  و اگر هم خم شوند دوباره به جای خودشان برمی گردند.

خصوصیات مخروط ترافیکی ژله ای

از مواد پلی اورتان در ساخت مخروط ترافیکی ژله ای ساخته شده است تا مقاومت بالایی داشته باشند. به همین دلیل این مخروط ها را در شرایط آب و هوایی بسیار سرد و بسیار گرم نیز می توان استفاده نمود بدون اینکه رنگ و کیفیت آنها در این شرایط تغییر کند.  ژله ای بودن سبب کاربردی تر شدن آن شده است. رنگ روشن در این مخروط ها و وجود شبرنگ سبب می شود از راه دور شناسایی شوند.

انواع سایزها در رابطه با این محصول وجود دارد که قادر به خرید آن خواهید بود. از لاستیک  و مواد پلیمری پی وی سی در ساخت این مخروط های ژله ای به کار رفته است. آنتی اکسیدانت، آنتی یووی و آنتی استاتیک از جمله موادی هستند که در این مخروط وجود دارند که هم خاصیت انعطاف پذیری آن را بیشتر کرده اند و هم سبب شده‌اند مقاومت بیشتری پیدا کنند. مخروط ترافیکی ژله ای در اثر نور خورشید دچار رنگ پریدگی نمی شود و رنگ خود را حفظ می کنند.

مخروط ترافیکی ژله ای

کاربرد مخروط ترافیکی

کاهش وقوع حوادث جاده ای، ایمن تر کردن راه ها، کاهش تلفات و خسارات از جمله کاربردهای استفاده از مخروط پلاستیکی ژله ای می باشد. این مخروط محدوده ممنوعیت کوتاه مدت تردد را نشان می دهند و‌ سبب ایمنی بیشتر برای رانندگان و ‌سرنشینان می شوند. اگر مسیری کوچک و ‌یا در حال تعمیر باشد با استفاده  از مخروط ترافیکی ژله ای محدوده را مشخص می کنند. این مخروط به راننده هشدار می دهد که مانعی بر سر راه می باشد و احتیاط کند، این موانع کلا به صورت موقت قرار می‌گیرند. همچنین در برابر برف، باران و ‌رطوبت مقاومت دارند. موادی که در ساخت آن به کار رفته است سبب می شود شکسته و پوسیده نشود. بدنه و ‌پایه آن بر خلاف تجهیزات دیگر جدا از هم نیستند و به هم متصل می باشند و همین موضوع سبب پایداری این محصول شده است.

خرید مخروط ترافیکی

برای خرید مخروط ترافیکی ژله ای به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید و این محصول را با تعداد که تمایل داشتید در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.  با کیفیت ترین وسایل ترافیکی که دارای تثبیت کننده های یو وی می باشند با مناسب ترین قیمت از از طریق این مجموعه ارائه می شوند. قیمت مخروط ترافیکی ژله ای بسیار مناسب می باشد و سایز شصت و پنج آن بیشترین فروش را دارد. حداقل طولی که این مخروط ها دارند سی سانتی متر و بیشترین طول آنها مخروط یک متری می باشد.

خرید این محصول در رنگ های نارنجی، زرد، صورتی و قرمز امکان پذیر می باشد. در هر ساعتی از شبانه روز قادر به ورود به سایت و مشاهده انواع مخروط های ترافیکی خواهید بود. پس از انتخاب مورد مناسب خود از هر کجای ایران که باشید به ثبت سفارش به صورت آنلاین می توانید بپردازید. با خرید اینترنتی در وقت و هزینه صرفه جویی بیشتری خواهد شد.

مخروط ترافیکی ژله ای

شکل مخروطی تجهیزات ترافیکی

برخی از تجهیزات ترافیکی از این نظر به شکل مخروطی ساخته شده اند که در جاده ها و سطح هایی که دارای شیب می باشند قرارگیری راحتی داشته باشند و دچار لغزش نشوند. اگر چه راحت جابه جا می شوند اما در جایی که قرار می گیرند ثابت و‌ محکم ‌می مانند و نمی افتند. مخروط ترافیکی ژله ای برای مسدود کردن راه به طور موقت کاربرد دارد و اگر قرار باشد مدت زمان بیشتری راه بسته باشد از تجهیزاتی که دائمی تر  هستند استفاده خواهد شد. با این مخزپط از خطرات پیش رو هشدار داده می شود و از وقوع ترافیک جلوگیری می شود.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • رضا راد 10 دی 1400 / 9:20 ب.ظ

    خدایی قیمتاتون خیلی خوبه 😂🙏🏻

  • hashemi 18 دی 1401 / 7:07 ب.ظ

    عالییی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *