تولید کننده کله قندی ترافیکی

کله قندی ترافیکی 

یکی از بهترین استراتژی های رعایت ایمنی و اصول ترافیک را در سال های اخیر می توان استفاده از کله قندی ترافیکی یا همون مخروطی ترافیکی در جاده ها دانست، این کله قندی ها وسایلی برای هشدار دادن به افراد مختلف شناخته می شوند و می توانند به راحتی ایمنی مورد نیاز شما را تامین کنند تا در مکان های مختلف عمومی و خصوصی به راحتی رانندگی کنید.

 

استفاده از کله قندی ها در سال های اخیر کمک زیادی به برقراری نظم در ترافیک خیابان ها و جاده های سراسر کشور کرده است. این تجهیزات راهنمایی و رانندگی که برای هشدار دادن درباره خطرات محیطی و باریک شدن جاده و حتی جدا کردن دو لاین خیابان مورد استفاده قرار می گیرند، از نظر کیفیت انواع متفاوتی دارند.

کله قندی ترافیکی

کله قندی  وسیله ای برای برقراری ایمنی در راه ها است که در میان کاربران با نام های مختلفی شناخته می شود، برای مثال می توان به کله قندی پلاستیکی، مانع کله قندی، قندیل و مخروط های ایمنی اشاره کرد.

ظاهر این کله قندی ها دارای سطح بسیار بزرگ است که به عنوان پایه شناخته می شود و شبیه به مخروط می باشد، قسمت پایینی این مخروط بسیار محکم طراحی شده است به همین دلیل مخروط را می توان دارای قابلیت ایستادگی بالا تلقی کرد، حتی اگر شما از این نمونه کله قندی  در سطح های شیب دار نیز استفاده کنید به دلیل ایستادگی بالا می تواند به راحتی هشدار دهنده شما باشد.

بسیاری از افراد تصور دارند که برای استفاده از کله قندی باید حتما از پیچ یا روپلاک استفاده کرد تا به صورت محکم بر سر جای خود بایستند، در صورتی که ایم مخلوط ها تنها بر روی مکان مورد نظر گذاشته می شوند و برای ایستادگی آنها از هیچگونه پیچ یا رولپلاکی استفاده نمی شود.

این نمونه مخلوط یکی از پرطرفدار ترین وسایل و تجهیزات ایمنی شمرده می شود و دارای کاربرد بسیار بسیار گسترده ای است و شما می توانید به صورت موقتی این مخروط را در جاده ها و معابر متفاوت مشاهده کنید.

کله قندی ترافیکی 

کاربرد های کله قندی ترافیکی چیست ؟

همانطور که در قسمت بالا ذکر است گسترده ترین کاربرد کله قندی را می توان استفاده از آن برای ایجاد ایمنی در جاده ها تلقی کرد، برای مثال از آنها می توان در بزرگراه ها، خیابان ها،جاده ها و غیر برای محدود کردن، هدایت کردن، جداسازی جاده ها، علامت گذاری مسیرها، ایجاد نظارت بالابر ترافیک، علامت گذاری محدوده فعالیت و… اشاره کرد.

قابل ذکر است که استفاده از کله قندی ترافیکی برای ایجاد ایمنی در مکان های مختلف کشور تنها یک پیشنهاد تلقی نمی شود بلکه به عنوان یک ضرورت برای پلیس راهنمایی رانندگی شناخته شده است و در صورتی که شهروند ها به این مخروط ها بی توجهی کنند با جریمه نقدی روبرو خواهند شد.

مهم ترین کاربرد کله قندیهای ترافیکی

این مخروط های ایمنی که اغلب از جنس پلاستیک هستند، به عنوان مانعی برای بستن راه ها و یا باریک کردن مسیر به منظور کند کردن ترافیک استفاده می شوند. پایه پلاستیکی مخروط های ایمنی، جوری طراحی شده است که بتواند ایستایی خوبی داشته باشد. به طوری که در شیب جاده ها هم می تواند بدون نیاز به پیچ و یا رول و پلاک ثابت بماند. این مخروط ها به کاربران امکان ایجاد آرایش موقتی در خیابان ها را می دهند. برای مثال اگر لازم باشد ترافیک را در یک خیابان یا بخشی از جاده کند کنیم می توانیم با استفاده از این موانع بخشی از مسیر را باریک تر کنیم تا رانندگان مجبور شوند حرکت خود را آرام تر کنند. این روش اغلب در ابتدای پلیس راه ها به کار گرفته می شود تا ماموران بتوانند آگاهی بهتری نسبت به ماشین هایی که رد می شوند داشته باشند و ایشان را زیر نظر بگیرند.

از مانع های ترافیکی برای علامت گذاری محل فعالیت های عمرانی نیز استفاده می شود. امروزه بی توجهی به این مانع ها از نظر پلیس راهنمایی و رانندگی یک تخلف محسوب شده و مستحق جریمه است.

قیمت کله قندی

شاید برایتان عجیب باشد اگر بگویم بر خلاف جنس عالی و کاربرد بالای این کله قندی ترافیکی، از قیمت بسیار پایینی برخوردار است و به دلیل استفاده از مواد متفاوت در ساخت آن از قیمت بسیار مقرون و به صرفه بهره می گیرد، البته استفاده از این مواد به این معنی نیست که کله قندی های مورد نظر دارای استاندارد نیستند بلکه از مواد آزمایش شده و مطابق با استاندارد های جهانی در ساخت آنها استفاده شده است.

برای افرادی که می خواهند یک اطلاع کلی نسبت به قیمت این کله قندی ها داشته باشند باید بگویم این کله قندی ها با توجه به جنس خود دارای قیمت بسیار متفاوتی از یکدیگر هستند، برای مثال برخی از این کله قندی ها دارای کف های لاستیکی می باشند و برخی دیگر حلقه دار هستند، در برخی از موارد با حالت ژله ای در ساخت این کله قندی ها روبرو هستیم در و برخی دیگر از این کله قندی ترافیکی با حالت تاشو روبرو خواهیم بود.

مخروط های ایمنی اغلب در جاده ها و محیط های باز مورد استفاده قرار می گیرند و در معرض عوامل محیطی نامساعد هستند. به همین دلیل لازم است که از مواد اولیه با کیفیتی در تولید کله قندی ها استفاده شود تا استحکام نسبی داشته باشند. این موانع بر اساس استاندارد های بین المللی ساخته می شوند و کیفیتی متناسب با قیمتشان دارند. یکی از پارامتر هایی که قیمت کله قندی ترافیکی را تحت تاثیر قرار می دهد، جنس کفی آنها است. استفاده از لاستیک و حلقه در انتهای کله قندی ها بسیار متداول است. جنس مخروط هم می تواند بسته به کاربری ژله ای یا کله قندی تاشو باشد. جا به جایی آسان این محصولات را به یکی از محبوب ترین تجهیزات ترافیکی تبدیل کرده است.

فروش مخروط کله قندی

فروش این کله قندی های راهنمایی رانندگی به دلیل استفاده بالا بسیار زیاد است، تصور داشته باشید برای تمام مکان های پر تردد و شلوغ باید از این نمونه کله قندی خریداری شود تا نگرانی برای خطرات احتمالی باقی نماند، البته قابل ذکر است که یکی دیگر از دلایل فروش بالای این کله قندی مسلما جابجایی راحت آن به علت سبک بودن و در عین حال محکم بودن می باشد.

کله قندی ترافیکی 

نکات مورد نظر درباره کله قندی ها :

1 ــ نوع های متفاوت :

کله قندی ها مطابق با استاندارد ها تولید می شوند اما از رنگ ها و مدل های بسیار متفاوتی برخوردار است و حتی از اندازه های کاملا متفاوتی از یکدیگر برخوردار هستند، به همین دلیل شما باید برای تثبیت کننده بودن این کله قندی ترافیکی در ابتدا نیاز خود را از لحاظ رنگی و اندازه و حتی نوع جنس کله قندی بررسی کنید و سپس دست به خرید کله قندی بزنید تا پس از خرید با ناکارآمد بودن آن مواجه نشوید.

2 ــ مشترک بودن این محصول در تمامی کشور ها :

شاید برای شما عجیب باشد اگر ذکر کنم که این محصول نه تنها در کشور ما برای این هدف مورد استفاده قرار می گیرد بلکه به عنوان یک محصول مشترک در تمامی کشور جهان برای کنترل ترافیک و جلوگیری از حوادث اتفاقی مورد استفاده قرار می گیرد، از طرفی دارای فضای بسیار کمی است و در عین حال کارآمد شناخته می شود.

تصویر4

3 ــ افزایش درخواست از این محصول :

اگر به رشد شهرها توجه داشته باشیم، جاده های کشور روز به روز در حال گسترش هستند و رفت و آمد در آنها نیز روز به روز افزایش پیدا می کند، مسلما کله قندی ترافیکی می تواند بهترین گزینه برای کنترل ساخت و ایمنی در این جاده باشد به همین دلیل ساخت و فروش این محصول نیز روز به روز در حال افزایش است.

تصویر5

4 ــ رقابت در تولید با کشور های دیگر :

همانطور که گفته شد کله قندی ترافیکی تنها برای کشور ایران نیست بلکه برای تمامی کشور ها شناخته شده است و هر کشور سعی دارد تا به تولید داخلی این محصول دست یابد، با این حال بسیار از کشور ها مجبور به وارد کردن این محصول از کشور های دیگر می باشند در حالی که ایران توانسته به خودکفایی تولید کله قندی ترافیکی دست پیدا کند و حتی به رقابت با کشور های دیگر در تولید این محصول بپردازد.

5 ــ کاربرد های گسترده :

قابل ذکر است تولید کننده کله قندی ترافیکی تنها برای پلیس های راه یا جاده مورد استفاده قرار نمی گیرد و اداره های مختلف مانند اداره برق یا اب نیز از آن در مکان های مختلف استفاده می کنند تا از حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

تولید کننده کله قندی ترافیکی

انواع مختلف مخروط ترافیکی

در هنگام خرید این تجهیزات باید علاوه بر کیفیت و کاربری مد نظرتان به رنگ آنها نیز توجه کنید. این محصول در واقع مانند یک علامت بین المللی حساب می شود. مخروط های ترافیکی وجود دارند که دارای چراغ های گردان هستند. این نوع مخروط ها معمولا در مکان هایی که نور کمتر وجود دارد یا خطرات بیشتری است استفاده می شوند. رنگ هر مخروط می تواند علاوه بر ایجاد تضاد نسبت به محیط میزان خطرات را نیز مشخص کند.

با توجه به گسترش روز افزون جاده سازی و اهمیت بیشتر به امنیت در پروژه های عمرانی استفاده از مخروط های ایمنی رشد چشمگیری داشته است. در ایران تولید کنندگانی هستند که توانسته اند مخروط های ایمنی را با بالا ترین کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند و در منطقه نیز به عنوان صادر کننده شناخته شوند.

از کله قندی ها به عنوان مانع برای تمرینات ورزشی و حتی مسابقات نیز استفاده می شود. برای مثال در تمرین فوتبال و برای تمرین دریبل کردن از این موانع به عنوان حریف فرضی استفاده می شود.

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • mohammad 18 دی 1401 / 7:08 ب.ظ

    شهرستام هم ارسال دارید ؟؟؟

  • مدیر سایت 18 دی 1401 / 7:14 ب.ظ

    سلام بله
    به همه ایران ارسال داریم !

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *